“پست های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی چرخه عمر بسیار کوتاهی دارند و در زمان کمی در بین سایر تبلیغات محو میشوند این مسئله، اهمیت طراحی یونیک، مخاطب محور بودن و دیده شدن در بین هزاران پست های تبلیغاتی دیگر با پر رنگ تر میکند.”
طراحی یک راه حل مطمئن و خلاقانه برای نحوه ارائه ظاهر محصول و یا معرفی کسب و کار است.
وقتی میگوییم یک محصول و یا تبلیغ طراحی شده یعنی یک عده متخصص برای نحوه ارائه آن فکر و عمل کردند.
یک طراحی خوب باعث میشه کاربر همان عکس العملی را از خود نشان دهد که ما انتظار آن را داریم.
سابق بر این از طراحی صرفا در جهت زیبایی ظاهری یک محصول و یا کسب و کار استفاده میشد ولی درحال حاضر از آن به عنوان یک نیروی مولد در روش های گوناگون معرفی و تبلیغات یاد میکنند.
با اجرای شیوه های مناسب در طراحی و شناخت کامل مخاطب هدف میتوان جایگاه کسب و کار را در بازار رقابتی امروز حفظ کرد.